Selin71 canım mucize gibi bise yaşıyorum şuan önce kimyasal gebelik dedi ben sonra gitmedim düşer kendi diye doktora daha sonra tekrar test verdik değerlerim 2 güne bir 2 kati çıkıyor doktor bile şaşırdı şuan sağlıklı gözüküyor dedi vallhi hala inanamıyorum bu nasıl oluyor☺ onceleri kanamam olmustu suan durdu hala tedirginim yani normalde 6 haftalik ama doktor 4 haftalik dedi 🤷♀️