Edasoylar yaa inşallah düşmez bebeğin sana tutunur. Kimyasal düşük muhtemelen demi? Bnmde 2 kimyasal düşük oldu cnm. Ama napalımm pes etmek yok. Nasipten öteye geçilmez. Üzülme hayırlısı olsun. Demek ki sağlıklı bir gebelik olmayacaktı ki vücut onu dışarı atacak. Umarım tabi düşük olmaz 🙏🏻