Zeynepzeze 17 ama sezeryan ile alınacak gibi gebelik zehirlenmesinden dolayı. Kendi isteğiyle gelse çok iyi olacak 😒
Seherr Eslemesilaaras şafak 6 :)) bugün geldim kontrolden 2 cm açıklık var doktor cuma sabahtan çağırdı sanırım açılmam arttıysa yatış vericek ama benim kendi sancım yok :(
Seherr Kelebegimmm yok canım hissedilcek birşey değil ki vajina ağzında olmuyo açıklık doktor elle muayane edince anlıyo
Seherr Sirincili ahahaha 😂😂😂 dua et canım cumaya kadar kendiliğinden sancım olsun bu zamana kadar korkmuyodum ama sanki hafiften tırsar gibi oldum 😂😂😂
Seherr Cerenyrt ben hissetmedim çok fazla aşağıya baskım olmuyo hala çok rahat yürüyüş yapabiliyorum sadece kasılmalarımda artış var 2 gündür
Sirincili Seherr canım bi şeyler yapıyor musun aramız 1 hafta galiba seninle inşallah kendi sancın gelir açılman hızlanır 🙏🏻🙏🏻🙏🏻 Hurma squat vs ne bileyim diyorlar ya