zytn Yaptıran arkadaşlarım çok memnunlar gayet kullanışlı bence anne yani beşiği aldim ekstra odasına yine beşikli takım almak istemedim sonuçta oda küçük gelicek belli bi zaman sonra yine değiştirmek gerekicek 2kere masraf yapmak gereksiz bide montessorilerde sonradan istersen baza koyma şansında oluyo maksimum 12.13yasa kadar kullanabilir 90×190 ölçüleri oyuzden odasına montessori tercih ettim pişman olcagimi sanmıyorum.sepet beşik yanıma çok istedim ama 6ay sonra sigmiyo dönmesi falan alan yetersiz diye normal beşik aldim yanimada 3yasa kadar oda 1yasinda odasına alıştırırım diye düşünüyorum nasipse😊tavsiye ederim montessoriyi fiyatlar fais ama uygun bi yer buldum orayla görüşebilirsin modelleride instagramda montessori_ecrin_mobilya canim bak istersen😉