sevgitekes Canım dün 31+4 te gittim 2011 gr 42 cm dedi, Cuma günü yine gideceğim bakalım ne olacak. Ben de sezeryan olacağım için 15-20 Ekim gibi gelecek bebeğim. Benim 26. Haftadan beri hastane çantam dahil herşey hazır, erken doğum riskim olduğu için önceden hazırlayayım dedim ☺️