Mrym_16 diğer hesabımdan yazıyorum sana ait oda sana ait banyo wc var herşey çok temiz yatağın hem normal yatak hem catal olabiliyo dogum anında catal yapıyorlar bebegin biyere gitmiyo hemen yanında isiticinin altında dogumdan sonra 2 kişilik normal odalara çıkarıyorlar yemekleri falan çok guzel ziyâret saatleri günde iki kez 2 saat tek kötü yani diyelim bebek doğdu gece babaya göstermiyorlar ziyeret saatini beklemesi gerek