H53 gece 12’den sonra hiçbir şey yemedim su içtim sadece susadıkça. Sabah erken aç karna gittim kan verdim, sonra glikozlu su içtim bi saat sonra tekrar kan verdim, sonra karnımı doyurdum bi saat sonra tekrar kan verdim ☺️Yani toplamda 3 kere kan aldılar. Söylendiği gibi hiç zor olmadı sadece aç gidince halsizlik oldu şükür sonuçlarda bir sıkıntı çıkmadı 🙏🏻