Kullanicianne
Rbidrmz
Ben sitesinden değil direk mağazasından aldım güvenilir biyer.geçen hafta mobilyasnı da ordan aldık ay sonu gibi kuruluma gelecekler. Ben orda denedim gayet rahattı kullanımı tak çıkar katlanması çok kolaydı. İnşallah memnun kalırız