ipekgncozcn Olivkie ben bir çok doktor denedim ama en sonunda da akademi hastanesinde arzu hanımda karar kıldım. Kendimde hemşireyim , arzu hanımla iletişim kurmak cok kolay, cok açıklayıcı, yardımcı ve net. Tavsiye ederim.
Cansinsen_ Olivkie tutuklanması suçlu anlamına gelmez bence canım görevin başında gayette iyi anlayışlı bi doktor ben çok sevdim tavsiyede ediyorum
Tugce5454 Ben de Konak Hastanesinde Gülçin Aydar Uğurel e gidiyorum. Şimdilik çok memnunum. Tavsiye ederim. 😉
NihanMine BeyzaDavut hemen bakıyorum ☺️ W.app grubumuz da var özelden numaranı yazarsan oraya da ekleyebilirim 🥰
BeyzaDavut Bende Körfez Marmara hastanesine özlem hanıma gittim birkaç kere şimdi Derince devlet hastanesine Nazan hanıma gidiyorum