Cansinsen_ ben 12 haftalıkken kız dedi. Yinede tekrar bakalım ded 15 te birdaha baktık falan değişmedi sanmıyorum değişeceğini.. :)
Ben 6. Ayıma kadar gittim sehrr hanıma sonra devlete gitmeye başladım muayeneler için. Normal doğum olursa da devlette doğum düşünüyorum ama bebeğim makat duruşta haftaya cumartesi yeniden ona gideceğim. Sezeryan olursam o yapsın eşim yanımda kalsın diye devlete almıyorlar diye.
Muayene ücretide 105 olmuş.. İstersen kontrollerne fatih devlet hast. Merve çakır köleyi de öneririm. Özel gibi ilgileniyor çok iyi bir doktor ayrıca bana bebeğimi gösteriyor ultrasonda senide çok güzel dinliyor :))