Betulsna Deletedmom00170 insanın elinde değil üzülmemek işte. Bekleyip bekleyip sonucu negatif görünce üzülüyorum ister istemez. Nasip tabi dualarını esirgeme
Deletedmom00170 Betulsna Rabbim hepimize hayırlısını versin inşallah kuzum diledigince olsun herşey 😔💙
gizemmm Betulsna ama daha iki gün var çıkmayabilir. Bence adet tarihiniz geçtikten sonra yapın. Belli olmaz yani. Benim geçmesine rağmen silik çıkmıştı. Zaten bu gebelik testlerinin üzerinde de yazıyor adet günü geçmediyse doğru sonuç vermez diye
Betulsna gizemmm umarım öyledir doğru sonuç vermemiştir tam tersi olur ve gebe kalmışımdır 🙏🏻 Artık çevredeki insanlara cevap vermekten bile yoruldumm
Deletedmom00170 Betulsna kuzum beklemen senin için daha iyi gecikmez olursan zaten yoktur ama gecikirsrn birdaha yap
Betulsna Deletedmom00170 aynen canım gecikirse zaten direk kan testi veririm. Ama bende ki de öyle birşey ki nasip meselesi gerçi hep kan testi verip geldiğimde işte adet oluyorum
Betulsna Sariya inşallah çok dua edin gebersin galiba sende Allah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin. Gebelerin duası kabul olurmuş
Betulsna Deletedmom00170 amin canım bnm. İnşallah test yanılmıştır 😊 Bir umut adet olana kadar beklemeye devam.