Sunay10_ adetım geçikti gittim kan verdım hamıle cıktım sonra değerim düştü lekelenmem oldu 2 gun kanamam oldu kahverengınde sonra durdu buraya yazdım kimyasaldır dediler ama kımyasalda çok agrı vede 5 6 gun kanama sürermiş benımde öyle olmadı doktorada gıtmedım bı kaçgündür karnımın üstüne yatıyorum hafıf bı agrım oluyor benım ailemde üstüne görme var acaba öylemi oldu diyorum boş kesede yaşamaştım üstüne görmeyi kşmyasalı bende burdan duydum canım 🤷♀️