Alismomi Kızlar selam ilk kez bu ay ovülasyon testi deniyorum bugün 14. Gün resimlere bakar mısınız bugün yumurtlama var mı sizce? https://hizliresim.com/odNLlo
Sermec Alismomi canım ben bır kez denedim ovulasyon testı bugune kadar onda da hamıle kaldım sanırım yumurtalama 14. Gun olmuş inşallah hayırlısıyla hamıle kalırsın
Elif2302 Alismomi evet canım yumurtlama günün bu günü değerlendir🙈 Yarın da yap mutlaka çatlamış mı diye bak.Silikleşmesi gerekiyor
Alismomi Deletedmom00170 sağol canım. Testi n11 den aldım baya uygun 30 tane ovülasyon 3 gebelik testi paket halinde 30₺ ye aldım laboquik marka👍🏻
Alismomi Sermec inşallah ben de hamile kalırım.. bi dış gebelik geçirdim sağlıkla olsun inş🤲🏻 Senin de bebeğin hayırlı olsun canım 🥰
Deletedmom00170 Alismomi Hadi insallah cnm güzel bir yiğen versin rabbim bize dileyen isteyen hakkı ile yapabilecek insanlar için anne baba olmasi için😊
Alismomi Deletedmom00170 amin aminnn 🤲🏻 Gerçekten hakkıyla yapabilecek olanlara versin rabbim bizler de anne olmayı tadalım inşallah 🥰
Alismomi Elif2302 yaa çok güzel 🥰 ben de çok isterim ikiz olsun ama Allah ne nasip ederse bakalım :) sağlıkla büyütün canım çok sevindim 😇
Melike37 Alismomi evet canım yumurtlama günün 3 4 günü değerlendır ama 3 4 gün gene testı yapmaya devam et silik gördüğün gün çatlaman olucaktır o gunden itibaren 10. Yada 15. Gun evde erken gebelik testi yaparsın sonucunu görürsün 😍
Alismomi Melike37 teşekkür ederim canım buradan bilgilendiririm sizleri de :) pek umutlu değilim de bakalım artık 😇
Deletedmom00170 Alismomi canım denemelere başla yumurtlama gününden 3 gun once ve sonrasi doğurgan günlerdir şansını dene beni de etikletle guzel haber olunca
Deletedmom00170 Alismomi bekliyorum kuzum etiket et beni göremem belki inşallah Güzel haberle gelirsin bizelere hayırlisindan olsun herşey bunu hakkı ile yapabilecek insanlar için anne baba olmasi için dua edelim😊