Gizem007 Ponciklerim ben de Göbekten canm karnım büyüyünce göbekten yapamıcağım için şimdi yapayım dedi 🙈
Meryenes Ponciklerim progestanı fitil olarak kullanmaya yeni başladım bende ne kadar süre ayağı kalkmıyosunuz ilacın akmaması için ben hep aktığını görüyorum
Ponciklerim Meryenes Ben yaptıktan sonra direk oturuyorum çok akmıyo Hemşire bana tarif ederken itebildiğin kadar ilei it demişti o zaman akmıyo fazla Çok nadir akıntı yaptı ben de Siz de mümkünse itebildiğiniz kadar itin
Balimm @Gizem007 ben de kullanıyorm oksapar progestanı 12. Hafta da kesti doktorum oksapar doğuma kadr kullanacam Allahın izniyle bnde dé malesef çok morarma oluyor