Duuyguum Gizem007 bende kullanıyorum oksapar Progestan ın da hem fitil hem hafta da bir iğnesini kullanıyorum
Purple13 Gizem007 ilk 3 ay vajinal yolla günde iki kere Progestan kullandım. Diğer türlü baş dönmesi yapar demişti. 3 ayın sonunda bıraktık. İğneleride yeni bıraktım 24. Haftada bırak dedi. Morarma damara denk gelince oluyor. 5 ayda 2 kere morardı sadece. Koldan veya bacaktanda vurabilirsin eğer çok morardıysa ben vurmadım koldan yada bacaktan daha çok acıyor dediler🤷♀️
Ponciklerim Ben de 8 haftalık oldum Oksapar günde 1 kez Progestanı günde 3 kez kullanıyorum Doktorum henüz Bırak demedi
Gizem007 Ponciklerim Of ben günde 2 progestan alıyorum ama çok baş dönmesi yapıyor bende sizdede yapıyor mu
Ponciklerim Gizem007 İğneyi dik sokun enjekte ederken oynatmayın yavaş yavaş enjekte edin ve bi kere de çekin İğne içerde oynama yaparsa morarma yapıyor
Ponciklerim Gizem007 Ben vajinal kullanıyorum canım bu şekilde yan etkisi olmuyo İnternette gördüğüm yorumlarda içilirse böyle etkileri çok oluyormuş Çok etkiliyorsa doktorunla görüş fitil olarak kullan
Meryenes Ponciklerim progestanı fitil olarak kullanmaya yeni başladım bende ne kadar süre ayağı kalkmıyosunuz ilacın akmaması için ben hep aktığını görüyorum
Gizem007 Ponciklerim Duuyguum Duuyguum Sen kaç aylıksın canm sanırım düşük riski gidene kadar kullanıcaz
Gizem007 Purple13 Yani morarma oldu bende canm bende iğnein sıvısını verirken yanmada olduğu İçin yavaş uygulamdım ne kadar hızlı O kadar iyi diye hızlı yapmaya çalıştım
Ponciklerim Gizem007 Ben hep göbekten yapıyorum Göbek dleiğinin 3 parmak aşağısı sağı ya da soluna Ben genelde aşağısana yapıyorum bi gün sağa bi gün sola
Duuyguum Gizem007 26 canm Progestan dan bahsediyorsan 18 de lekelenmem olduğunda vermişti hala kullanıyorum yarın kontrolüm var gerekli değilse kullanmak istemiyorum dicem iğnesi çok canımı yakıyor
Purple13 Gizem007 ben ne zaman hızlı vurduysam ufak beze gibi bir şey oluyor ondan yavaş yavaş basıyorum.
Gizem007 Ponciklerim ben de Göbekten canm karnım büyüyünce göbekten yapamıcağım için şimdi yapayım dedi 🙈