Hzr_7714 canım ben hiç öyle diyenlere kulak asmadım cünkü iki doktora sordum zayıf anne adayları tekme seklinde olmasada hissedebilir dedi annem de abimleri 3 ayda hissediyordum dedi bu kişisel nadirde olsa erken hisseden insan olabiliyormuş benim karnım da sıfır yağ var iki üç defa cok değişik bir şey hissettim 14 oluyoruz işte doktor yağ yok karnında olabilir dedi 😁