Mutluana hayır işte anlamadığınız şey de tam olarak bu yanlışa yanlış tabiki de diyeceğiz ve asla susmayacağız ama üslup denen bişey var hakaret, linç, argo oldu mu o işin içinde bizde hop orda durmasını bil demeliyiz benim asla savunmadığım bir durum bu sigara mevzusu. Ama ne hakaret ne de linç ederim bu zararlıdır etkileri budur vicdanınızı konuşturun kardeşim der çekilirim. Anneliği sorgulamaya gelince yolda çocuğun yüzüne Duman üfleyen birini görmekten bahsediyorsunuz ben ise bu insanlardan bahsetmiyorum burda yaptığı hatanın farkında olanlardan bahsediyorum, çaresini arayanlardan bahsediyorum bu annelerin anneliği sorgulanmaz çünkü yaptıkları şey sizin anlattığınız gibi bir durum değil. Aslında siz farkında değilsiniz de aynı şeyleri düşünüp yazıyoruz birbirimizi anlamak istemeyince de böyle tartışma yaratıyoruz her neyse. umarım anlatabilmişimdir iyi akşamlar 🙏