Arzuyldz bende sağlam bir tiryakiydim. Hatta gebelik tahlili için kan verdiğimde heyecandan sabahtan öğlene 1 paket sigarayı bitirmiştim. Sonra gebe olduğumu öğrendim, Bi şekilde tiksindim. Kokusu, tadı dayanamadım ilk 3 ay. Ki inanılmaz rahat bir gebeliğim oldu ne bulantı ne başka birşey ama sigaradan eski tadı alamadım bir süre. Sonrasında baktım canım hala istiyor, yanımda içen arkadaşm varsa sigarasını yakıyor iki fırt alıp bırakıyorum. İlk 3 aydan sonra organ gelişimi tamamlanıyor, sonrası tamamen büyümesi üzerine. Tabi ki zararlı ama stresin daha büyük zararı var. Bu şekilde bünyeni kandırabilirsin. 33. haftadayım, şükür ne bende ne de bebekte Bi sıkıntı yok. Umarım sigara alışkanlığımı doğumdan sonra da bu şekilde devam ettirebilirim. Sağlıklı ve güzel günler diliyorum.