zuzu9288 Merhaba arkadaşlar daha önce bir düşüğüm var şuan 16 haftalık hamileyim bir haftadır da bulantılarım kesildi bebeği de hissedemediğim için sürekli içimde endişe ve korku var acaba birşey mi oldu acaba kalbi atıyor mu diye😞sürekli bebeği görmek istiyorum😒 cumartesi günü randevum var. benim gibi olan yada bu durumu yaşayan var mı ben mi çok evham yapıyorum yoksa bu hamilelik paikolojisi mi
Superfreshlerim zuzu9288 bende aynıyım canım 18+3 oldum ama hissetmiyorum, bulantım göğüs hassasiyetim falan hiçbişey yok o yüzden de hep doktora gitmek istiyorum, ya bişey olursa farkedemezsem diye korkuyorum
Supermommy zuzu9288 guzel dusun canım o haftada bulantı kesılır genelde hıssedersın 19 haftaya rahatlatsın guzel dusun🌸💕
Oglusum89 zuzu9288 bende hep öyleydim sürekli görmek isterdim hissetmedgm zamanlar şimdi hissediyorum öle sürekli gitme isteği olmuyor bu sefer kg aldımı iyi besleniyormu neden az hareket etti gibi evhamlar yapıyorum ☺️ Analık böyle bişey heralde
Ayka9191 zuzu9288 Bende oyleyim.Ruyalarima bile giriyor artik.Saglikli dogucak mi,bir problemi olucak mi.Kafayi yiyicem artik 😬
Zeren0625 Herkes aynı şeyleri yaşıyor evham yapma 3 haftaya falan hissedersin. Ben hissedene kadar her hafta doktora gitmek istiyordum. Hissetmeye başladıktan sonra hiç gitmek istemiyorum 🤦🏻♀️
zuzu9288 Zeren0625 bende şuan öyleyim çalışıyorum akşamları acile mi gitsem diyorum bazı zamanlar tutamıyorum kendimi gidiyorum malesef😒
zuzu9288 Superfreshlerim demek hamile kafası bu🤷♀️ Herşey Allahtan bunun da farkındayım ama kendime engel olamıyorum malesef. İnşallah kısa zamanda hissederiz hayırlısıyla🤲🏻
zuzu9288 Supermommy güzel düşünmeye çalışıyorum canım ama kendimi yine aynı yerde buluyorum çok garip 🤦🏼♀️ Allah korktuğumuza uğratmasın
zuzu9288 Oglusum89 evhamlar hiç bitmiyor sanırım 😊 hissedince de o düşünceler başlıyor. Annelik gerçekten çok kutsal birşey🥰🤲🏻
zuzu9288 Ayka9191 ayy bende gece lavaboya kakıyorum ya uyanır uyanmaz insan düşünmeye başlar mı 🤦🏼♀️ Bende yicem bu gidişle daha başlrındayım birde 🤷♀️
Ozgemetin2015 Bende aynıyım kafamda hep sorular iyi Mi acaba diye bende 16. Haftadayım hissetsekte az da olsa rahatlasak diyorum aklım hep onda doktor kontrolüme de 1 ay var 🙄 dün bi arkadaş hamile olduğumu bilmiyordu karnımı sıktı onu düşünüyorum dünden beri bişey olmuş mudur diye 😑
zuzu9288 Ozgemetin2015 aaa baya da varmış inşallah o zamana kadar hissettirrir de kendini sende rahatlarsın 😊 birşey yoktur bence çok mu şiddetli sıktı ki ? Aslında anne karnında çok güvenli bir yerdeler ama yine de insan düşünmeden edemiyor
Gozdemalgac zuzu9288 ben ben🤰🏻 Benim düşüğüm yok ama ilk bebeğim sürekli tedirginim. Ama gönlünü ferah tut kötü bişey olsa vücut bir tepki verir canım. Vermiyorsa bizim vesvesemiz. Yinede korkunla baş edemediğinde doktoruna ya da sağlık ocağına kontrole git💕
zuzu9288 Gozdemalgac ya inşallah dediğin gibi olur bazen vucüt tepki vermiyor kontrolde öğreniyorlar ya o beni tedirgin yapan.. doktor kontrolüne gidip iyi lafını duyana kadar rahatlayamıyorum malesef 🤷♀️ Sağlık ocağındaki kadın bana 24 haftadan önce duyamayız dedi ne kadar doğru bilmiyorum artık
Kayraruzgar zuzu9288 🙋bennn sürekli doktora gitmek istiyorum bnm daha önceden düşüğümde yok ama çok endişeleniyorum 18+2 olduk
zuzu9288 Kayraruzgar maşallah 🧿 öncesinde düşük olunca da korkular daha çok artıyor sanırım. Allah korktuğumuza uğratmasın inşallh ☺️
Ozgemetin2015 zuzu9288 çok aşırı sert sıkmadı ama canım yandı biraz bastırmadı Ama işte dediğin gibi ana yüreği hep Aklım onda 😊 Allah’a emanet ediyorum hep başka şansımız Yok rabbim herkesin evladını korusun inşallah 🙏