Busra92 BusraAydogan14 peki normal doğum mu yaptı kendisi çünkü ben ağrım olduğunda aradım 7 saat sonra döndü normal olursa nasıl anlaşıcaz hiç bilmiyorum
Busra92 sevgitekes doğum için ne fiyat verildi size medicalde yada şafakta bir de kontrole gittiğinizde renkli ultrason mu ve aradığınızda ulaşabiliryor musunuz hemen doktora kusura bakmayın çok şey sordum ama
Livask sevgitekes medikal de ya da şafakta yapmak tercihini sana mı bırakıyorlar? bende fahri beye gidiyorum gop kadın sağlığında
sevgitekes Busra92 doktorun numarasını istemedim gerek duymadım renkli veriyo Evt Bugün yüzünü gösteren verdi sormadım ama duyduğum 1400 normalmis 2000 sezeryan ama emin deilim
Busra92 Elif_murat evet ben gidip gördüm içime sinmedi fazla ama yorumlardan iyi olduğunu duydum ve fiyat olarak cazip geldi
Elif_murat Busra92 ben oradan sonra ablamın 4. Doğumunu yapacağı gop duygu hastanesine gidiyorum. Eğer diyatlar yazıldığı gibiyse duygu daha uygun, daha güzel. Doktordan da çok ama çok memnunum
Busra92 Livask Ahmet vehbi koç diye bir doktor varmış orada çok iyi diye duydum o ya medical de yada top hastanesinde yaptırıyormuş
Livask Busra92 fahri bey de çok iyi bir doktor. Ben çok memnunum ama doğum tam olarak nerede veya seçenek sunuluyor mu onu bilmiyorum
Busra92 sevgitekes bende ona gelebilirim belki numara almadıysanız sezeryan mı düşünüyorsunuz ulaşım sağlamak adına
Esramese Busra92 sarılık adi altinda komsumuzn cocugunu 1ay birakmadilr sirf para icin ama karar sizlern herkezn basina ayni sey geleck degil sonucta
sevgitekes Busra92 yok bugün sordu normal istiyorum dedim son haftalarda verir herhalde hiç doğum için özel konuşmadık baş aşağı dönmüştü normal gözüküyor dedi
Esramese Busra92 yani canim yoksa aramda 5dklik mesafe vr oraya giderdm yakin diye yillrdir orda ama onca sey gor duy huzursz oluyor insan zaten orda seneler ince bi dikis attilr elime evde oturup diksem daha iyiydi
Hzr_7714 Vera18 Normal doğum isteyenlere önermiyorum sezeryan yanlısı kendisi. Bilgisine saygım var yalnız üslubu çok kötü hasta psikolojisinden asla anlamıyor çat çat söylüyor.