Kubos58 Bende aysin hanıma gidiyorum 38 haftalığım doktorumdan memnunum ama 500 evler safak hastanesine gidip hiç bakmadım
Busra92 Kubos58 sizin gelmiş artık vaktiniz hayırlısı olsun Allah sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin 😊
Kubos58 zehradem evet 50.yıl safak tıpta muane oluyorum dogumu 500 evlerde yaptırıcak kendisi gelicek
Elif_murat Benim kayınvalidem şu anda orada yatıyor. Yani eğer dediğiniz hastane avrupa şagak hastanesi olan ise. Birbirine yakın iki şafak var çünkü. Avrupa şagak olana kayınvalidemi ziyarete falan gittiğimizde ben eşime kesinlikle burada doğum yapmazdım dedim. Odalarını falan beğenmedim ki ilk muayenemde oraya gitmiştim yine kayınvalidem isteği üzerine
Busra92 Elif_murat evet sanırım Avrupa şafak beşyüzevler olan ne gibi sorunlar yaşadınız düşünmüyorsunuz yardımcı olabilir misiniz?
Elif_murat Busra92 odalarını falan pek beğenmedim. Bir de orada kadın doğumcuyla sorun yaşamıştım. Hatta aynı doktordan şşkayet için başka postlar da açılmıştı. Hastaneyi ben pek beğenmiyorum açıkçası ondan.
Vera18 Busra92 henüz dogum fiyatı konuşmadık. Ablam dogum yaptı gayet memnundu doktor birebir ilgilendi. Odalar kişiye göre değişir hastaneye ve fiyata göre iyi bir ortam oldugunu söyleyebilirim.
Busra92 Elif_murat doktorum zaten dışarıdan bende odaları beğenmedim ama genelde iyi yorumlar duydum şafakla ilgili ama tereddütte kalıyor insan bazen de diyorum tapuyu üstüme yapmıcam bir gece yatıp çıkıcam 😂
Elif_murat Busra92 ya orası da öyle, sanki en lüks oda olsa ne olacak yine bi gece kalınıp çıkılacak inşallah 🤗🤗
Busra92 sevgitekes orayı duymuştum muayene ücreti nedir bildiğim kadarıyla doğumu medikal de yaptırıyor
Esramese Busra92 sarılık adi altinda komsumuzn cocugunu 1ay birakmadilr sirf para icin ama karar sizlern herkezn basina ayni sey geleck degil sonucta
BusraAydogan14 Busra92 Yengem Ertuğrul hocaya gitti şafakta doğum yaptı gayet temizdi ve odalar da ferah Ertuğrul hocada candır çok iyi bir doktor 😊
Busra92 BusraAydogan14 peki normal doğum mu yaptı kendisi çünkü ben ağrım olduğunda aradım 7 saat sonra döndü normal olursa nasıl anlaşıcaz hiç bilmiyorum