SinemEmre Lutfen yardimci olun az once catlaklarimi gordum hafif hafif olusmaya baslamiss dogum oncesi catlak onleyici kullandiginiz urun varmi varsa lutfen adiyla birlikte yazin bana nolue 😔😔😔🙏🏻
CansuDemir SinemEmre hepsini kullandım, çatladım. Doğumdan sonra madecassol kullanmaya devam ettim, mor bordo çatlakları beyazlaştırdı toparladı biraz.
Srnkrbrn Hll madecassol işe yarıyor mu canım zararı yok mu doktoruna sordun mu ben sivilcelerime sürüyorum da göbege duymadım sürüldüğünü ben ne sürdüysem catlak var çünkü 36.haftamdayım mor mor bi sürü damar var işe yarar mı
Hll SinemEmre canm gecmese bile sorun etme artk onun bile tedavisi var güzellik merkezlerinde. Yeterki saglicakla gelsin bebişin. Ben ackcasi catlarsam dogumdan sonra gidecegim catlak tedavisine.
Nilveannesi10 SinemEmre geçirmek değil oluşmasını engelliyor. Ben de Hindistan cevizi yağı kullanıyorum
gozdeak SinemEmre rica ederim canim annem 45 yaşında tek çatlağı yok aci badem yagi der durur. Faydasini gorursun insallah
CerenAkbulut SinemEmre Ben bunu daha önce her yerde yazdım. Malesef çatlak kremlerine dünya kadar para verdim ve yine de baya çatlağım var. Biraz bünye meselesi sanırım.
Esuyum38 SinemEmre vücuttan vücuda değişiyor birçok ürün kullandım arka bacağım belim hep çatlak dolu o yüzden bıraktım bende kendi haline
Betilunlu SinemEmre canım soğuk sıkım Hindistan cevizi yağı 💛 aloe vera ve zeytinyağ ♥️ 40.haftamdayım belki genetik bilmiyorum ama iyi geldi bana 💛
SinemEmre Hll Onu bilmiyordum valla 😊 ama dogal yontemlerle gider hep diye dusundum oda aklimda kalsin 😊 tesekkurler. Saglikla gelsin bebislerimiz insALLAH 🙏🏻🙏🏻❤
Hll Srnkrbrn arkadaşm eczacı onun tavisyesiyle aldm canm ben. Hicbir zararı yok. Doktorumda kullan sorun olmaz dedi. Simdilik bi catlak yok bakalm ilerleyen zamanda neler olacak.