Burcuahan yorumların hepsini okuyamadım da bende bu battaniye işini çok abarttım sanırım. Bitane ismine özel triko battaniye yaptırdım, bitane müslin, iki penye, iki pazen bi tane çok kalın bebeklik battaniyemmiş😄bitane de kayınvalidem ördürüyor😄kasımda benim doğum sanki kutupta yaşıyoruz ama abartıya bak bendeki😂hee bide o nohut battaniye dediklerinden var