Burcuahan bnde kışa geliyor diye kalın kalın Battaniyeler almıştım meğer bebekler sıcağı hiç sevmezmiş 🤷🏼♀️ doktorumuz oda sıcaklığı maksimum 24 olacak dedi biz 22 de tutuyorduk.bebeğim üzerinde müslin örtü ile geçirdi bütün kışı 😂 inan hiç hasta olmadı sen de öyle yap demiyorum her bebek farklı ama bnce bi bebeğe yapılacak en büyük kötülük onu sıcağa alıştırmak.bu konuda kendi annemi bile dinlemedim hiç pişman değilim 🙊 bir de bebek anne teninden olduğu için anne üşürse bebek de üşürmüş kendi giyindiğim gibi giydirdim hep.nerden geldik bu konuya ya 😂 Battaniye olarak sanırım karacadan almıştık.hediye getiren de oluyo unutma. bi de bizim beşik nevresim takımı ile geldi onun içinde yorganı da vardı ama hiç kullanmadık biz.nohut Battaniye de öneririm Biz kumaşı alıp kendimiz diktik onun iki türlüsü var biri polar gibi kalın oluyo diğeri mevsimlik daha kullanışlı bnce 👍🏻