Sananekiii11 haklisinesracim benimde lekem geldi ve sancım 4 5 dk da bir geliyor acaba başlamışmıı doğum ya bide bebek kanalda değildi nasıl olucak hiçbir fikrim yok 😌
Sncem Kızlar doğurdum bebeğim yanımda tek sıkıntımız emmiyor şimdilik sormak istediğiniz olursa yardımcı olabilirim
Bahar33 Sncem gözünüz aydın, sağlıkla büyüsün bebeğiniz 🌸🌸 kaç saat sürdü doğumunuz bir de çok zor muydu 🤦♀️
Dmce Sncem yaaa bende okuyorum hepsin k i acaba ne oldu diye dogurdum yazmissin ya bi garip oldum bizde o gunleri gorecekmiyiz acaba bin masallah rabbim saglik sihat versin
Sncem Bahar33 doğum 20 dk civarı sürdü dikisim coktu ilk doğum olduğu için oda 40 dk falan sürdü devlet hastanesinde doğum yaptım şehir Hastanesi ilgi mükemmel ebeler mükemmel yakın zamanda hikayemi anlatacam her zorun bir güzelliği vardır 😀
Bserappp Sncem erken doğum riskinden nasıl kurtuldunuz :) bu ara da Gözünüz aydın Allah analı babalı büyütsün inşallah darısı başımıza :)
Sncem Bserappp amin inşallah 33 haftada nstde sancı çıktı ciğer geliştirici yapıldı dinlendim çok hiç bı iş yapmadım ilaçlarla atlattık 38+3 de doğum yaptım doğum hikayemi en kısa zamanda yazacam