Sncem Bir buçuk saat önce hafif kan geldi 38+2 yiz Nisan mı oluyor bu anlmadim ilk gebeligum belimde hafif ağrı var sancı gelip gidiyor ama çok şiddetli değil arası 7 ile 10 dk arası doğum mu başlıyor bilgisi olan yardımcı olsun hemen hastaneye gitmelimiyim
Ceyda28 Sncem hadi hayırlı haberlerini alırız inşallah Allah bir avazda kurtarsın sağlıcakla al kucağına🤗
minamoms Sncem Aynen canım sancın 3 dakika da 1 e düşünce git ve sancın varken tuvalete otururmuş gibi yere otur o açılmanı sağlar nasipse hastaneye gittiğinde en azından suni sancı yemeden kendi sancınla Doğum yaparsın inşallah 🤲🏻
Sncem Ssraa dua edin eşim de şehir dışında bn annem gilde kaliyorum erken doğum riskimiz vardi diye eşim daha çok panikledi smdi yolda geliyo
Lazkiziebru Sncem Sen her ihtimali göz önünde bulundur hastaneye git ne olur ne olmaz nst ye baglarlar acılman varmı ona bakarlar rabbim hayırlısıyla kucagınıza almayı nasip etsin hepimize inşallah 🤲🏻🤲🏻🤲🏻🤲🏻
haklisinesracim Nişan geldiğinde hemen hastaneye gitmeye gerek yok ki sancılar 3 dakikada 1 gelmeye başladiginda gidersin doğumun başlamış gibi duruyor
Sananekiii11 haklisinesracim benimde lekem geldi ve sancım 4 5 dk da bir geliyor acaba başlamışmıı doğum ya bide bebek kanalda değildi nasıl olucak hiçbir fikrim yok 😌
Sncem Semooshh amin inşallah ilk gebeligim olduğu için pek bilmiyorum hala aynı seyirde devam ediyo uyuyamiyrm korku da var panikte
Hazaldalilar Sncem canım hayırlısı olsun inşallah. 38 i görmüşsün erken değil artık benimde riskim vardı doktor 37 den sonra normal hiç bir Risk olmaz dedi Allah’ın izniyle. 5 dakika da bir sancın olursa gel dedi
MelisApo61 Yalancı sancıların baslamış en kısa zamanda bebişin kucagında bizi haberdar etmeyi unutma canım. allah sag saglim kucagına almayı nasipmetsin 😊😊🤗🤗
Anneyimki Sncem ebet cnm böyle bişey 10 15 saniyw sürer ve geçer. Bence artık yavaştan yavaştan gidebilirsn haataneye bwbegide riske atma