Nesahhn Sumeyye_g canım bugün bu bahsettiğim kanama başlayalı 3. Gün Cumartesi hcg 0 çıkmıştı şimdi artık belli olmaz sanırım düşük yapmış olamam acaba tutunamadı da vücut attı mı olabilir mi
Sumeyye_g Nesahhn adetin düzenli gidiyorsa kimyasal olabilir belki tabi 0 çıktıysa kontrol edin adet düzeninizi
Nesahhn Kimyasal bile olsa sanırım artık öğrenme şansım yok o yüzden ovulasyon testi aldım bu ayda bunu denicem. Ama kullanan varsa destek olur mu ne zaman başlıcam nasıl yapcam hiç bir fikrim yok.