dilekturann doktorunuza bunu bildirin be doğal yolla kabızlık sorununu çözmek istediğinizi söyleyin. Ben de ilaçların hiçbirini içmiyorum doktorumla konuştum günde sabah akşam 1er kaşık dut pekmezi ve gün içerisinde kuru gün kayısı tüketiyorum bir sakınca görmedi siz de bunları danışabilirsiniz. Ben bınları uyguladıktan sonra kansızlığım da gitti kabızlığım da ama siz yine de sormadan hareket etmeyin 🙋🏻♀️🌸