Esesen Eşim 2 gündür ishal ve mide bulantısı çekiyordu gğneş çarptı diye düşündük. O biraz rahatladı şimdi ben de başladı. Gıda zehirlenmesi mi salgın mı anlamadım sabah aç karnına 3-4 tane sarma yedim canım çekti diye o saatten beri midem yanıyordu. Akşam 7 gibi istifra ettim ama baya ettim. Hala midem yanıyor ve az önce yine istifra ettim. Biraz viraz ishal de başlamış. Zehirlenen ya da böyle benim gibi olan var mı acaba. Devam ederse acile gidicem
CanNurdan Esesen canım bu ara salgım var ishal kusma sıtma karın ağrısı ben serumla rahatlamıştım gitmeni tavsiye ederim
Bahar_trky Esesen salgın olabilir bi kaç gün önce bana da aynısı olmuştu acile gidip serum takılmış Kendime gelmiştim. Git bence.
Minnosizmmm Esesen canım salgın olabilir benim eşimde 3 gündür çok kötüydü zor geçti ateşi falan çıktı karin ağrısı da vardı karbonat şeker tuzu suya kat iç iyi gelir
Esesen CanNurdan aaa salgın mı var çünkü çok az bir şey dedim kavurma yedim evde de diyorum nasıl zehirlenmiş olabilirim. Sen hangi şehirde yaşıyorsun acaba bu taraflarda mı bursa civarı mı
CanNurdan Esesen canım ben Bolu’da hastalandım Ankara’da arkadaşım aynı gece rahatsızlanmış genel sanırım çeşme suyu içme diyorlar bolunun ünlü bir suyu var kökez suyu ben onu içmiştim onu da içmiyorum artık
CanNurdan Esesen sabah gidersen normal poliklinikte sıra bekleyebilirsin canım gün içinde çok acil kabul etmiyorlar diye biliyorum bebeğe bişey olmaz ❤️ Sen rahatsız olursun sadece ishalsen bol bol su iç ❤️
Bahar_trky Esesen kusmaya devam edersen şimdi git en azından rahat uyursun. Bebegın hareketlerinde değişiklik yoksa korkma.
Esesen CanNurdan acile geldim şimdi de serum alsam bebeğe zararı olur mu ki? Kan aldılar zehirlenme var mı fiye bakacaklar
CanNurdan Esesen yok hamile olduğunu belirt ama serumun zarardan çok faydası oldu en azından kendi adıma konuşayım Zaten hamilelere aynı serumu takıyorlar ❤️ Geçmiş olsun
Bahar_trky Esesen cok gecmiş olsun inşallah düzelmişsindir. Ben o kadar cok serum yedim ki baştan beri. Çok şükür Bı sıkıntısını görmedim. Zor bi hamilelik gecirdim de çok şükür sona geldik.
dilekturann @Kerem_alyadua bende de aynı durum var yaklaşık 10 gündür ama bol su içiyorum doktora gitmedim gitmeli miyiz acaba?
Kerem_alyadua dilekturann ben bugun oldum öyle 1 tatlı kasığı kuru kahve yedim muz bol yoğurt su falan içtim sanki düzeldim biraz ama karın agrısı oluyor 0
Esesen dilekturann git bence canım çok beklemişsin bebek olmasa ben de gitmezdim ama kıyamadım ona gittim