SelinAydogan Gebe kaldığım andan beridir doğumun nasıl gerçekleştiğini araştırıp durdum. Videolar izleme dediler hepsini izledim. Son adet tarihim 7 aralıktı ve hamileliğim gerçekten çok hareketli geçti çalışıyordum sürekli ve geç saatlere kadar işteydim eşimle birlikte çalışmamız büyük avantajımızdı çünkü bebeğimizin her ayında gelişimleri birlikte görüyor ve yaşıyorduk. Gel gelelim büyüdük ve 38 haftamıza sağ salim ulaştık. 1 Eylül e kadar ne sancı ne ağrı ne de muayene hiçbirşey olmamıştım taaa ki o sabah uyandığımda sancılarım hafif hafif başlamıştı pazar günü olması bizim için hem iyi hem kötüydü iy tarafı eşimle birlikte evde olmamız kötü tarafıysa özel hastanede doktorumuzun tatilde olmasıydı. Sabah 8 gibi sancılarım başlayınca eşim de uyandı sen bugün doğurursun ne olur ne olmaz deyip kendine bakım yaptı oğluma yakışıklı olucam dedi 😂 ben de kahvaltıyı hazırladım yedik sohbet güzel ne yapalım ne edelim devlet Hastanesine bi gidip nst çekinelim dedik tabi eşyalarımızı da ne olur ne olmaz yanımıza almıştık sancılarım çıkmış ebe de açıklığa bakılmasını istemiş baktılar gözler fal taşı gibi açıldı 5 cm deyince hemen yatış vermemiz gerek dediler biz kabul etmedik ve özel hastanemize doğru yola çıkıp doktora bilgi verdik biz geliyoruz diye yolda güle oynaya doğurmaya gidiyorum falan diyorum selfie ler çekiyorum annem panik olacağı için kayınvalidemi de yanımıza almıştık 😂 bi yandan dualar ediyor bi yandan gülüyorduk hastaneye geldiğimizde doktor iki seçeneğimin olduğunu söyledi saat 2 ydi hastaneye geldiğimizde ya sezeryana alıp evladımı kucağıma alacaktım ya da normal olması için bekleyecektim ilk gebeliğim olduğu için saat 11 i bulur doğumun dedi biz eşimin ve kayınvalidemin desteğiyle normal doğumu seçtik. İşte herşey şimdi başladı. 😂 Yatışımızı yaptık ve odamızda sancılarımızı karşılamaya başladık nstlerimiz çekiliyor bir yandan damar yolu serum bi yandan lavman bi yandan çatı muayenesi idrar boşaltılması derken saat 5 ve benim sancılarım artık dayanamayacağım noktaya geldiğinde hemen haber verin beni sezeryana alsınlar yapamayacağım dedim eşime kayınvalideme yalvardım ellerimi hiç bırakmadılar hep destek oldular yapabilirsin hadi yavrum biz yanındayız bağırmaya başladım ölüyorum diye ve çatı muayenem yapılınca ebemiz tam açıklık seni doğuma alıyorum dediğinde saat akşamüzeri 6:30 du indik doğumhaneye doktorumuz da geldi şimdi seni kendi haline bırakıyorum 4 sancıyı karşıla ve ıkın dedi dediğini yaptım bebeğin durumuna baktı tamam şimdi sancın geldiğinde yarım dakika boyunca nefesini al ses çıkarmadan bebeğini bize ittir dedi başladım ıkınmaya 3-4 ıkınmadan sonra ebelerin de yardımıyla oğlum çınarım kucağımdaydı kakasını yaptı hemen üzerime benim meleğim işte o an gerçekten derin nefesler eşliğinde feriştahı gelse yine doğururum diyeceğiniz anlar kızlar o an tarif edilemez dedikleri çok ama çok doğru bambaşka bi aşk 😍 dikişlerim atıldı bebeğimin eşi de çıktı beni kaldırdılar bebeğimle tekerlekli sandalyeyle odamıza çıkarırken eşim ve kayınvalidemle ağlaştık bebeğimizi sevdik doya doya kokladık gerçekten allahım doğum yapacak olan herkese kolaylıklar versin bu yolda eğlemesin hemencecik bi avazda doğursunlar inşallah 🤗 allahım isteyen herkese nasip etsin kızlar sorularınız varsa cevaplarım elimden geldiği kadar 🤗🤗
SevalK SelinAydogan ayy ne güzel anlatmışsın rabbim bizede nasip etsin inşallahh 🙏 Sağlıkla büyüt evladını❤️ Evde sancıların nasıl başladı bel ağrısı şeklinde mi?
Meros34 SelinAydogan en son ki muayenizde doktorunuz bebeğinizin pozisyonu hakkında bişey demişmiydi.ben 37+5 im çok korkuyorum.bugünde kafası epey aşağıda şuan dedi
Miran-annesi1649 SelinAydogan allah bağışlasın çok güzel bir hikaye olmuş siz kurtulmuşsunuz allah bizede böyle güzel doğumlar nasip etsin ☺️🥰
SelinAydogan SevalK amin inşallah darısı başına canım 😊 bel değil daha çok kasıklardan ağrı oldu benim aşağı baskı şeklinde
dvran22 SelinAydogan canım aşağıya doğru baskı oluyor ya işte o gün sancı ile hissettiğin baskı uzun süreli miydi
SelinAydogan Meros34 doktorumuz 35. Haftadan beri bebeğin pozisyonu hakkında baş aşağıda popo yukarıda dedi canım 😊 sen neyden korkuyorsun
SelinAydogan Meros34 ahh ahh canım cidden derlerdi sen uyu bol bol dinlen diye bir hafta gitmedim işe evdeydim dinlenebildiğim o kadar doğumu değil doğumdan sonrasını düşünmek gerekmiş çünkü unutuyorsun şimdi doğum nasıl olucak diyorsun ama artık kucağında olunca soru işaretlerin çok oluyor 😂 sen akışına bırak herkesin doğumu farklı oluyor Allah bi avazda kurtarsın inşallah
Ozgemetin2015 Ne güzel bir Doğum olmuş rabbim bizlere de nasip etsin 🙏 güle güle büyütün bebeğinizi sağlıkla 🙏😍
Gamzee21 SelinAydogan canım suyun nezaman patladı merak ettimde, bende daha 3 cm açıklık vardı suyum patladı Ağrı ve sancımda arttı çok zor geçti 😢😢 Simdi 2. Bebegime hamileyim inşallah bu çok kolay olur korkuyorum
SelinAydogan Gamzee21 benim suyum doğumuma iki gün kala yavaş yavaş akıntı şeklinde geldi onun dışında öyle şar şar hiç su gelmedi çatı muayeneleri tetikledi sadece asıl suyum doğumda geldi 😊 tek belirtim sancılarımdı
SelinAydogan dvran22 evet uzun süreli bir baskı zaten hiç gitmiyor o baskı sürekli aşağı itiyor bebek kendini
mervezeze SelinAydogan masallah ne guzel doğum hikayenin de benim de son adet tarihi 3 aralık su an 39+3 gözüküyor
sozer1 SelinAydogan sağlıkla büyüsün inşallah❤️ Suni sancıyı taktıklarında suyunu ne zmaan patlatıyolar ve idrar boşaltması dediğiniz sonda takıyolsr sanırım dmee çok acıyormu😬
SelinAydogan sozer1 suni sancı takılmadı kendi sancımlaydı 😊 o idrar boşaltması çubuk gibi bişey sokuyorlar ilki canımı yaktı yalan değil ama diğerlerinde alıştım sanırım tek yapmamız gereken sıkmamak kendimizi serbest bırakmak ve derin nefes almak çabucak bitiyor rahatlıyorsun sonra korkma 😊
Srn18 SelinAydogan çok mu ağrıyor sancılar ? Çok korkuyorum doğumdan ben sen neyi önerirsini ? Dikişler falan çok ağrımıyor mu
SelinAydogan Srn18 o anları yaşamak kolay değil gerçekten hiçkimse aynı acıyı çekmiyor ama zor da olsa dayanabileceğin bir acı bu rabbim öyle bir sabır veriyor ki hep oku hep oku ayetel kürsi ıkınırken bile okudum allah yardım edecek korkma
Mrv_ycgl SelinAydogan hayırlı olsun 😊 ben şeyi merak ediyorum sancı nasıl bişey adet sancisinin fazlası gibi mi bide dayanilamaz bişey mi🤔
SelinAydogan Mrv_ycgl sancı dediğimiz şey aslında bebeğin kafasının aşağı inmesi bu sırada öyle bi acı geliyor ki kıvranıyorsun ama adet sancısı değil vajinaya baskı uygulanıyor açılma çabuk ilerlerse gerçekten kolay oluyor sancı 10 saatse bebek 10 dakikada kucağında oluyor 😊
SelinAydogan Mrv_ycgl sancı dediğimiz şey aslında bebeğin kafasının aşağı inmesi bu sırada öyle bi acı geliyor ki kıvranıyorsun ama adet sancısı değil vajinaya baskı uygulanıyor açılma çabuk ilerlerse gerçekten kolay oluyor sancı 10 saatse bebek 10 dakikada kucağında oluyor 😊
Aylin07 Hayırlısı olsun inşallah darısı bizim başımıza 😌 ben çatı muanesinden ve sonda dan çok korkuyorum kimden duysam bağıra bağıra yaptırdım diyor gerçekten de çatı bakımı zor mu oluyor ?
SelinAydogan Aylin07 parmaklarıyla içeriye bakıyor canım aman aman bi acı değil o inanma beş dk bile sürmüyor rahat bırakman lazım kendini nefes al derin derin bitiyor zaten çabucak