Esmf Benim ilk gebeliğim 35 haftalığım 6 haftadır bebeğim doğum pozisyonunda. 33+5’te doktora sordum ne zaman doğum tarihi olur diye sancılarını bekliycez dedi. 1 haftadır tam olarak başını bastırıyor sanki. Sızlama oluyor vajina da çok fazla çatı ağrım var. İsterseniz bir başka doktora daha gidin. Madem normal Doğum yapabilirsiniz.