Esmf canım bende 35+3 üm benim 20. Haftamdan beri bebeğim aşağıda farklı doktorlarada göründüm kendi doktorumada zaten 2 senedir gidiyorum.hamilelikten öncede gittim ama benim doktorum istersen normal doğum yapabilirsin ama çatın cok dar ve iç karnın cok dar o yüzden bebeğinde daracak yerde aşağıya doğru ittiriypr kendini dedi 2 hafta daha bekletecek eğer benimki beklerse tabi 30. Haftamdan beri haftada bir sancım çoğalıyor ama Açılmam olmuyor sürekli geciktiriyorlar bu yüzden 2 hafta sonra sezeryan yapacak benim çatım çok fazla dar oldugu icin normal yapamıyorum senin bçyle bir sorunun yoksa normal doğum neden yapmayasınki?