annevebebek17 Duuyguum geriliyor karnımız birde büyüyor bebekler sanırım artık çatlama zamanları ahh ahh
Duuyguum annevebebek17 çatlayacak gibi de değil hiç ama normal olabiliyor kaşıntı ya her kaşıntı da çatlak değil bence
Gamzeliim38 annevebebek17 Bende de olmaya başladı bide tam göbek deliğimin etrafı falan kaşınıyor değişik bişe 😟 Göbeğim henüz yirtilmadi sanırım yirtilacagi için kaşınıyor 25+4 haftaligiz bide ikiz Ama göbeğim hariç her yerim yirltildii 😟
annevebebek17 Gamzeliim38 geçmiş olsun canım çatır çatır catlicaz anlaşılan benimde bacaklarım da çatlakliklar oldu gobegim de olmadı sıra göbekte anlaşılan
Gamzeliim38 annevebebek17 Vallahi harita gibi oldu vücudum 😁 Napalim bebisler için katlanicaz mecbur 🤗
Ltfy Bende kaşınıyorum 2 gündür 25+3üz mustela çatlak yağı ve kremi kullanıyorum ama Antalya sıcağında oda isilik yapıyor ne yapacağımı şaşırdım 🤷🏻çok korkuyorum çatlamak tan😟
annevebebek17 Ltfy hmm canım sen elinden geleni yap catlayacagi varsa catliyor elimizden birşey gelmiyor canım
annevebebek17 Duuyguum inşallah öyledir canım bende merakımdan sordum genelde çatlak dediler de bakalım
Gulsahf annevebebek17 malesef ne yaparsak o çatlaklar oluyor 😔 sürekli yağ sürüp en aza indirmeye çalışıyoruz işte birazda genetik aslında
annevebebek17 Gulsahf aynen öyle catlayacagi varsa naparsan yap catliyor canım malesef napalım olsun artık
Hzlhakko annevebebek17 tabi ki kaşınıyor kremsiz kaldığı zamanlar ama mustele çatlak kremi ve badem yağı kullanıyorum hiç kaşınmıyor krem almak istemiyorsan badem yağı avakado yağı falan kullan
annevebebek17 Hzlhakko badem yağı sürüyorum arada canım krem olarak da nivea var elimde sürüyorum nemlendirsin diye napalım catlarsa catlasin
Duuyguum annevebebek17 yine de her kaşıntı olduğunda yağlamakta yarar var bence canm tedbirli olalım 😅
Gulfem07 dhmiclk Benimde 20 haftalık kaşınma değil de kaburgalarımda gerilme başladı mahvediyor beni nefes bile zor alıyorum
annevebebek17 Gulfem07 ah canım geçmiş olsun bendede oluyor inanki haftamiz ilerledikçe bebislerimiz büyüyor bize baskı yapıyor allah yardımcımız olsun..