ant2602 Defnenaz var bundan önceki kürtajla sonlandı düşük değilde boş gebelik geçirdim ikizlerdi ama kısmet olmadı
arzu_glyprk Gamzelianne1453 stres yapmıyorum sadece beni bu kadar geçiştirmesi kafamı kurcalıyor doktorun. Elbette bebeğime zarar vermem ama işte her anne adayı gibi endişeleniyoruz doğal olarak
Minnos12anne arzu_glyprk canim kotu bisey olsaydi zaten soylerdi die dusunuyorum örnek veryorum bebek yasamiyo olsa ona mutlaka mudahale gerekli cnku zehirler seni ama baska doktora gorunmeni oneririm evet
arzu_glyprk Minnos12anne kesem 4 haftada gözüktü doktor Gayet kese iyi dedi fakat başka doktordu şuan ki gözüktüğüm doktor bence çok uzatıyor. İnsanı endişeye sokuyor başkasında şansımı deneyeceğim sonuçta 4 hafta daha beklememi söylüyor çok fazla
arzu_glyprk Sinemksk bende anlamadım gitti bu yüzden abartmıyorum sonuçta dediğiniz gibi cinsiyet öğrenme zamanı anlamadım VAllaha
Esramese arzu_glyprk asil simdi dikktli olmasi gerekir saçmalık yani ben 5haftalikkn sordmda sesi acti suanlk siz ayırt edemzsnz dedi 2 hafta beklemen gerek demişti
arzu_glyprk Esramese bilmiyorum canım doktorda var bi gariplik içime sinmedi zaten başka yere bakacağım böyle olmayacak