Defnenaz öncekileri düşünme doktorumu değiştirdim ben ilkinden farklı doktora gittim kıyaslama yapmama falan izin vermedi. Çok pozitif konuştu. İlk gittiğimde sadece rahimde kalınlaşma vardı. Bir hafta sonra kese göründü. Her gittiğimde bak kesen göründü haftaya kalp atışını duyacağız büyüyecek ellerini ayaklarını göreceksin diye moral verdi. Çok şükür iyiyiz şimdi. Rabbim sanada yaşatsın inşallah. Hayırlısı ile güzel haberlerini al. Bak ben eşime 7 defa işaret parmağını karnımın üstünde gezdirerek el mubdiu çektirdim. Sende yaptır düşük olmaması içinmiş.