Nl-oguz3561 Medine_1992 sagol canim benim seninde bulantili geçmişti dimi 3 ayin bide kac haftaliktin ikilide cinsiyeti soylerlermi acaba 🙈
Medine_1992 Nl-oguz3561 canım yok tam tersi ben bulantı kusma yasamadm sadece kokulara çok hassastım pis koku alınca sabahları öğürüyordum 😪o kadar bazı doktorlar söylüyor canım bazıları erken diyor 13+5oldum canım
Meril_Tezel Nl-oguz3561 ikili testi senden kan alarak yapıyorlar canım. Ben şuanda 13. Haftamdayım çok şükür öyle aman aman bulantım olmadı 3 ayda işte 4 5 kere oldu ama herkesin bünyesine göre değişiyor inşAllah tez zamanda geçer🙏🏻Zor bir durum
Meril_Tezel Nl-oguz3561 zaten yarın sadece kan vereceksin 1 hafta içinde çıkar 🥰gönlün ferah olsun canım benim ♥️♥️😊😊