Nl-oguz3561 Bende 27 yaşındayım ve benimde ilk gebeliğim 🙈🙈inan ki seni çok iyi anlıyorum ben dün yaşadığım stresi,heyecanı,korkuyu inanki anlatamam.. Ama bak çok şükür gayet iyi dedi doktor 🥰 yaptığın stres seni etkileyecek o yüzden sakin olmaya çalış 😊😊Allahın izniyle hiç birşey çıkmayacak gayet sağlıklı bebişlerimiz olcak 🥰🥰 Hep iyi düşün