Askkokuluyavrum Cuma günü olcak diye düşünürken doktorumuz son anda Pazartesi yapalım dedi mi 🤪 offf moff dedikse de dinlemedi 9.9.19 a gün verdi gitti Hayirlisi olsun insAllah hepinize duaciyimm duanizi eksik etmeyin hamislerr
Yildiz92 Askkokuluyavrum Hayırlı olsun canım bende ayni tarıhı istiyordum ama erken diye vermedi sen kaçıncı haftadasın
Askkokuluyavrum Seherr evet canimm ayarlamaya kalksam olmazdı herhalde 🙈🙈 çok şükür sağlıkla gelsin güzel çocuğum herkesin muradını tamamlasın Yaradan 🌸🌸🌸
Askkokuluyavrum Yildiz92 9 eylul de Allah izin verirse 38+4 oluyoruz canim benim bebek artık gelmek istiyor açılmam var insAllah daha erken gelmek istemez o güne kadar bekler ☺️☺️
Askkokuluyavrum Han55 şaka maka 5 gün vAr 🤦🏽♀️🤦🏽♀️ Bende çok korkuyorum suan icin korkum ameliyat 😷 insAllah sağlıkla sıhhatle evlatlarımızla birlikte çıkarız
Neslihant Askkokuluyavrum bizde o tarih icin konusacagiz yarn bakalm 😊.normal gelmezse daha fzla beklemeyelim ddk
Askkokuluyavrum Neslihant Hayirlisi olsun ben hep 6 eylul istedim ama 3 gün 3 gundurr bekleyelim dedi 🤦🏽♀️ Bekliyoruz bakalım demek ki O gün Hayirlisi bizim icin dizinde gönlünüzden geçen olur insAllah
Askkokuluyavrum Nisa01 sen o gün kaç hafta kaç günlük oluyorsun canim sağlıkla gelsinler de çok korkuyorum ben ilk olduğu icin
9Bilge9 Bizim de 9.9.19 🤗💗 Rabbim, hepimize hayırlısıyla sağlıklı sıhhatli kucagimiza almayı nasip eylesin yavrularimizi🤰🤲
Nisa01 Askkokuluyavrum korkma canım ilk olduğu için tabi hem merak hem korku oluyor ama korkulcak hiçbisi yok bı bakiosun doğmuş bile☺️
Askkokuluyavrum 9Bilge9 bende 38+4 olucam Allah izin verirse canim Sağ salım saglicaklaa gelsin evlatlarımız insAllahhhh