Sevdaknk benim ilk doğumum mecbur Zeynep kamilde oldu. Aciline gitmiştim bigün yattım sezaryene alıyoruz hemen demişlerdi bebeğide anneyide tehlikeye atmamak için. Gebelik zehirlenmesi sebebiyle 36+2 de Doğum yaptım. Şimdide 35 haftalık hamileyim yine mecbur Zeynep kamile perinatoloji bölümüne muayene oluyorum her hafta. Doktordan doktora değişiyor ilgi alaka. Doğum sürecide korktuğum gibi olmadı hiç. Çok ilgiliydiler hemşiresi doktoru. Ben 1 hafta hastanede kaldım doğumdan sonra yanımdada hep refakatçi vardı. Sadece perinatoloji bölümünde yatanlara refakatçi vermiyolar oda doğum yapmadan önce tedavi ve sıkı takip olduğu için. Her hangi enfeksiyon riski olmaması için büyük ihtimalle.