Dejavu Son 20 benimde 20 mart gozukuyor💕 en son 2800 49 cm di. Kızımızı bekliyoruz. Ve hala isim bulamadik😂
123w123w YelizOkursoy aaa öylemi 🤗 bakalm hangimiz önce doğum yapacak birbirimizi takip edelim normal mi sezeryanmi olacak?
Karakurt 123w123w mesaj attım yarın gel dedi bakalım ağrım falan Yok ama 🤔 olursa hastaneye gitmemi söyledi
aslicerkan cimennbayann bizimde 27 günümüz kaldi 36 haftaligiz 2600 gr 48 cm heycanliyiz son hazırlıklar 😊
Ecelina Benimde son 11 kaldi bebegim biraz zayıf doktorum normal dogum icin iyi olur sağlığında bi problem yok diyor bakalim kismet bekliyoruz 😍 hic belirttim yok.
aslicerkan Ecelina ne kadar kilosu benimde arkadaslara bakarak düşük ama benim doktorumda aynisini dedi gayet saglikli normal dedi ☺