Merryyyy Bizim kedimiz 3 yılı aşkın süredir bizimle ve benim toksoplazmam negatif çıktı. Yani bir şey olacaksa şimdiye kadar çoktan olması gerekirdi. Kediniz dışarı çıkmıyorsa, paket mamayla besliyorsanız ve aşılıysa zaten muhtemelen toksoplazma taşımıyordur. Kumunu eşim temizliyor yalnızca - ki ona bile çok gerek duymadım aslında çünkü hamile kalana kadar hep ben temizledim. Doktorum da hiçbir sakınca görmedi. (Ayrıca googledan Dr.Banu Çiftçi’nin adıyla bu konuda arama yaparsanız detaylı açıklamalarını bulabilirsiniz.) Çevrenizden duyduğunuz abartılı hikayelere çok kulak vermeyin, büyüklerimiz genelde evde hayvan olmasından hoşlanmazlar 😊