Merryyyy benim doktorum kedinin aşıları tamsa, sokağa çıkmıyorsa , kuru mamayla besleniyorsa ve avlanmıyorsa hiçbir sorun olmaz demişti. Sadece kumunu asla elleme ve yatağa vs çok çıkmasın dedi. Sevdikten sonra da ellerini yıka mutlaka dedi. Toksoplazma da negatif çıkmıştı. Allah’ın izniyle hiçbir şey olmaz 😊