Walla 20.haftamdayim ama gaz gaz gaz! Sanirsin gaz dogurucam.bende de ilk aylarda hicbisey yoktu ne mide bulantisi ne de gaz ama ne zamanki 3 ay bitti ve ben kan ilaci kalsiyum vitamin filan basladim, iste ondan sonra bitmeyen bir gaz olusmaya basladi. Surekli midem canli ve ben bebrgin hareketi oldugunu degil gaz/mide hareketi oldugunu dusunuyorum artik bunlarin.gazdan cocugun hareketini anlamiyorum