8,5 aylik gebeyim hala gazimda azalma yok. Hastanelik olmustum birde esimin yaninda tutmaktan. Sonra saglik icin yapmam lazimdi yani utana skila yaptim hep hala da mecburen oluyo. Geldgi zaman tutmayin ertelemeyin. Birde bana talcid surup verilmisti syleyin doktrunza belki sizede verilir. Allah herkese sifa versin gaz diye gecmemek lazim. Birde ben kendimi saga sola salliyodum yatakta ufak ufak bagirsaklarim hrekt etsin diye sol tarafa yatipta yapiyodum ise yariyodu belki sizdede yarar ne bilim. Allah hepimizi kurtarsin bir avazda saglik mutlulukla.