ggulsahh78 canım seni çok iyi anlıyorum benimde ikili testim riskli çıktı Dr risk var dediğinde dünya başıma yıkıldı sandım kendimi toparlamam zaman aldı banada aminosentez önerdi ve fetal dna testi hiç birini yaptırmadım Allah tan gelene razıyım dedim. Şu an 22+4 haftalık olduk benimde bebeğim erkek 💙😇 çevremdekiler, arkadaşlarım üzülme risk çok yüksek değil dediler araştırdım izlemediğim video kalmadı inan çok şükür toparladım artık sonraki rutin kontrollerimde doktoruma durumunu sordum her yerini incele kol bacak boyu ense kalınlığı vs. Herşey iyi maşallah dedi dersini çalışıp gelmişsin dedi bana 😏 napiyim beni korkutup allak bullak ettiniz dedim sağlıklı gözüküyor dedi sonrasında çok şükür 🤲 bugün Detyalı ultrasonum var bakalım inşallah ordan da hayırlı iyi haberler alırız. İnşallah senin bebeğin de sağlıklıdır canım benim içime öyle doğuyor sakın üzme kendini bebekte üzülüyor inan Allaha sığın ve bol dua 🤲🤲