ggulsahh78 canım benim değerim 1/64tü seninkinden çok çok daha yüksekti. Banada amniosentez dedi doktorum kesinlikle istemedim, dna testi sundu 3 bindi fiyatı yaptırmaya gucum yoktu. Ultrasonda normal gozuktugu ıcın hep duayla sabrettim kendimi teselli ettim. 20. Haftamda detaylıya girdim ve sukur hic bir sorun gorunmedi, bu testlerde yanılma payı cok yuksek dedi uzman. Ve amniosentez yada dna testide yaptırdan 80-90 temiz gelecegine eminim dedi. İçini eahat tut🙏🏻