Ama ne mutlu sana maşallah normal doğumla kucağına almışsın. Özelde doktorlar hemen suyun azaldı diyor sezeryana alıyor. Burayı okudukça doktorum sezeryana yönlendirse de çok hayati bişi olmadıkça doğal doğuma direticem... inşallah bende yazarım henüz yenş 30a giriyorum