Betulsna inşallah canım bende hemen hemen iki yıllık evliyim 1 dış gebeliğim oldu 1 sene önce ondan sonra gebelik gerçekleşmedi..devlet Hastanesi'nde baya oyalandim problem yok olur dedi ,son dört aydır özele gidiyorum hsg çekildim doktor gebelik şansını yüksek 3 ay deneyin ins bidakine hamile gelirsin dedi .inşallah olur nasip