[silindi] 2 yıllık evliyim canım aslında ben 2 yıl dolmadan istemiyordum. Ama eşim ocak ayında iş için Ankaraya gidip geldi ve ondan sonra istemeye başladık Ocak ayından beri deniyoruz işte. 2 kimyasal gebelik gebeliklerden sonra 1 er ay korunduk geçen ay bekledim ama malesef adet oldum. Bu ay umutluyuz ama nasip. Yumurtlamayı yakaladık galiba bu ay inşallah. 9,2 çıktı geçen hafta vitaminlerime baktırırken doktorum onun tahlilini de yapmış.