BuluttSecil aynı şekilde de bende de oluyor suyum az az geliyor sandım dr suyumun iyi olduğunu hiç azalma olmadığını söyledi.2.gebeliğim olduğu için park beşiğim vardı zaten .bebek arabası hediye gelecek 1takım 10 2tane 5li hastane çıkışı onun haricinde tulumlar alt üst takımlar zıbınlar vs aldım.yenidoğan çok almadım genelde 3 6 ay aldıklarım.birde bezini pişik kremi şampuan ıslak mendilini emzik ağız mendilleri aldım .kendime daha bişey alamadım 😂ayrıntıya girmeden en gerekli şeyleri almaya çalıştım lazım oldukça diğerlerini de alırım 👌